Carrefour Sanal Market faciası…

Yayınlandı: 29 Mayıs 2017 / Yaşam

Sürekli çiçekli – böcekli, dağlı – bayırlı, bisikletli – motosikletli yazılar yazdıktan sonra sanırım ilk defa bir şikayetimi yazacağım buraya. Etkili olur mu bilmiyorum ancak belki birilerine fikir verir. Yazımı okurken tarihlere dikkat etmeniz yazı bütünlüğü açısından önemlidir 🙂

Yıllardır çalışıyor olmam sebebiyle Migros Sanal Market’i kullanıyordum. Bugüne kadar ufak tefek bir ya da iki sıkıntı dışında (ki asla büyük sıkıntılar değil), her türlü iyi anlaşıyorduk kendileriyle. 28/05/2017‘de mecburiyetten ötürü Carrefour’dan alışveriş yapmam gerekti ve yaklaşık 100 TL’lik bir alışveriş yaptım. Maalesef yaptığım bu alışveriş bana “bir daha asla” dedirtti. Nedenlerine gelirsek:

1. İlk sıkıntı web sitesi ile başlıyor. Tasarım şık ancak işlevsellik o kadar kötü ki arama çubuğunda karşınıza ürün çıkıyor ancak tıkladığınızda “url bulunamadı” hatası bile alıyorsunuz.  (Migros Sanal Market’in tasarımı çok kötü ama en azından işlevsel)

2. Birçok ürün listelenmesine rağmen “temin edilememektedir” uyarısı veriyor. Temin edilebilecek ürünleri bulmak çok zor. Ürün alırken kendinizi traş jeli yerine traş köpüğü, toz deterjan yerine tablet deterjan, normal ekmek yerine tost ekmeği falan almış buluyorsunuz. Sepet sepetlikten çıkıyor anlayacağınız… Kendi siparişinizi değil de komşunun siparişlerini almış gibi hissediyorsunuz.

3. Toplam 13 farklı kalem ürün sipariş ettim; bunlardan 2 tanesi değişmiş 4 tanesi hiç gelmedi. Hani o gelmeyen ürünler de aslında piyasada bol bulunan ya da en azından ikamesi olan ürünler. 100 TL’lik sepet inmiş 68 TL’ye. Az daha bulamasalar minimum sınır olan 60 TL’nin altına düşecekmiş. Dedim ya, sepeti sepetlikten çıkarmakta bir numaralar. Kendi siparişim yerine komşunun siparişini vermiş gibi hissettiğim yetmedi, şimdi de yanlışlıkla başkasının alışveriş arabasını kasaya sürmüşüm hissi uyandırdılar.

4. Hadi diyelim olur böyle şeyler… Ellerinde kalmamıştır, stokları yoktur, devrediyorlardır, patron çıldırmıştır falan
diye avutuyorum kendimi. Son şoku ürünleri dolaba dizerken yaşadım. 28/05/2017‘de verdiğim siparişim 29/05/2017‘de elime ulaştığında satın aldığım ürünlerden tavuk türevi bir ürünün son kullanma tarihinin 01/06/2017 olduğunu gördüm. Henüz bu şoku atlatamadan tost ekmeğinin son kullanma tarihinin ise 30/05/2017 olduğunu gördüm. Akşam 20.30’da gelen siparişi tüketmem için üç buçuk saatim vardı. Adeta zamanla yarışan bomba imha uzmanı gibiydim. Son 5..4..3..2..1…… Patlamadı tabi, buzluğa attım 🙂

Özetle bu işi yıllardır hakkını vererek yapan Migros varken, bu kötü deneyim nedeniyle bundan sonra uzun bir süre daha Carrefour Sanal Market’i kullanmam, kullandırmam, kullanana mani olurum.

Sevgiler 🙂

Reklamlar
yorum
  1. ibrahim dedi ki:

    Ben de alışveriş yapma hatasında bulundum, her ürünün ikamesini getirdiler. Hiç istediğim ürünü alamadım.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s