2015 Suzuki V-Strom 650 XT – İlk Bakış

Yayınlandı: 06 Şubat 2015 / Modeller, Motosiklet

2015-Suzuki-V-Strom-650XT-DL650XAL5Yeni V-Strom 650XT, Köln’de yapılan Intermot 2014 fuarında motorseverlerin beğenisine sunuldu. Aslına bakarsanız yeni V-Strom eskisinden çok da farklı sayılmaz. Aynı 645cc ikiz V motor, süspansiyon ve ABS’li fren seti ile geliyor. En önemli farklılıklardan biri, XT’de yer alan tel aluminyum jantlarda olmuş. Suzuki, radyal tubeless lastiklerle uyumlu bu yeni jantlarla birlikte düşük hızlarda ilerlerken karşımıza çıkan engellerin daha az hissedileceğini iddia ediyor.

Şüphesiz ki XT’yi bir önceki kasadan farklı kılan şeylerden bir diğeri de çamurluk üzerine yerleştirilmiş ve hava kanalları taşıyan gaga ve ikiz farlar. Yeni gaga ile birlikte V-Strom 1000’den bile büyük görünen bu motosiklet ortaya çıktı. Tekrar ikiz farlara dönen V-Strom, ön grenaj tasarımı konusunda benden geçer not aldı. Plastik veya aluminyum topcase, yan çanta, uzun tur camı, elcik ısıtma, led sis farları gibi ürünlerin yer aldığı V-Strom’un geniş aksesuar kataloğu sayesinde motosikletinizi beğeninize göre kişiselleştirebilirsiniz.

300914_vstrom650xt2

Son olarak teknik özellikleri de sıralayıp, “ilk sürüş” yazımıza kadar sizi V-Strom XT resmi videosu ile baş başa bırakalım.

Motor: 645cc sıvı soğutma 90-derece V-Twin
Sıkıştırma Oranı: 11.2:1
Ön Fren: Çift disk
Arka Fren: Tek disk
Ön Lastik: 110/80R 19M/C Tubeless
Arka Lastik: 150/70R 17M/C Tubeless
Sele Yüksekliği: 83.5 inch
Yerden Yükseklik: 17.5 cm
Ağırlık: 215 Kg
Yakıt Kapasitesi: 20 LT

Reklamlar
yorum
  1. Yavuz dedi ki:

    Öncelikle bilgi için teşekkürler. Benim ezelden beri enduro ve dual sport motorlar hep ilgimi çekti ve o tip motorlar kullandım. Kawasaki klr650, Suzuki dr650, sport olarakta Suzuki gsx r750 kullandım. Bunların içinde en hoşlandığım motor Kawasaki klr650 di.

    Daha sonra scuter almaya denemeye karar verdim. Honda forza 250 aldım sonra, Piaggio x7 300 evo fakat bunlar beni kesmedi. Daha sonra Suzuki Burgman 650 executive aldım. Elektirikli açılıp kapanan aynalar, elektirikli aşağı yurarı inen çıkan ön siperlik, koltuğun altındaki bagaj bölmesi (beni scuter almaya iten nedende budur,koltuk altı bagaj bölmesi) ön göüslükteki 3 adet torpido gözü, şehir içinde rahat kullanım, yağmurdan çamurdan koruması ile Suzuki Burgman 10 numara motor.

    Kawasaki klr650 dual sport motorlar arasında öne cıkan güzel bi motor fakat bu sefer Kawasaki almayacağım. Çünkü her sene bakıyorum, acaba bu sene cıkaracakları KLR 650 serisine, fuel injection ve ABS koyacaklarmı diye ama nafile.

    Suzuki dr650 birdaha asla almayacağım bir motor.

    Fakat ben motorla her yola girmeyi ve her yere gitmeyi sevdiğim için enduro veya dual sport motor almayı düşünüyorum. Araştırmalarım sonucu Suzuki V Strom öne cıkıyor ve almayıa kakar verdim ama bunun için önce Suzuki Burgman dan vazgeçmem gerekiyor 🙂

  2. gercekten ilgimi ceken bir motor siparisini verdim kullamadigim tek motor dl idi onuda kismetse kulanacagiz

    • tayfun dedi ki:

      biraz bilgi verirmisin aldıysanız klx 250 1 yıldır kullanıyorum hacim büyütüceğim tenere 660 ilk gideceğim adres di tek silindir birazda boyuma uygun değil bu motoru aldınızmı özellikle arazide sürme şansınız oldumu çom yoğun offroad değil yorumlarınızı bekliyorum

  3. tayfun dedi ki:

    650 bir enduro 215 kg biraz fazla ağar gibi geldi yanılıyormuyum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s